TYPE HUURWAGENS

CATEGORIE A

VW POLO

ŠKODA FABIA

SEAT IBIZA

CATEGORIE B

AUDI A1

CATEGORIE C

VW GOLF

SEAT LEON

AUDI A3

VW CADDY LIFE

ŠKODA OCTAVIA

CATEGORIE D

VW PASSAT

AUDI A4

Voor meer informatie, neem contact met ons op via het formulier onderaan.

Afbeeldingen zijn louter informatief en stemmen niet altijd overeen met de huurwagens*

Wat te doen bij een ongeval?

U kan in 5 eenvoudige stappen uw aangifte online indienen. 

  1. Ga naar damage.anm-rent.be
  2. Vul uw gegevens in
  3. Beschrijf het ongeval
  4. Duid uw schade aan
  5. Kies een hersteller

Wat te doen bij glasbreuk?

U kan rekenen op een professionele en klantvriendelijke begeleiding van de aangifte tot de herstelling van uw voertuig. A&M Group is de voorkeurspartner voor alle herstellingen aan de carrosserie van personenwagens en lichte vrachtwagens.

Gelieve u te wenden tot één van onze vestigingen bij glasbreuk.

Wat te doen bij technisch panne?

Tijdens de openingsuren

Neem contact op met één van onze vestigingen.

Buiten de openingsuren

Als u waar dan ook in Europa pech krijgt, kan u contact opnemen met uw Assistance.

  • Volkswagen Assistance:  +32 2 756 86 88
  • Audi Assistance:               +32 2 756 86 81
  • SEAT Assistance:              +32 2 756 86 87
  • ŠKODA Assistance:          +32 2 756 86 89

Wat te doen bij onderhoud?

A&M Group biedt u een service van de bovenste plank. Dat komt omdat wij niet alleen over gespecialiseerd materieel beschikken, maar ook over alle nodige technische knowhow.

Maak voor uw klein en groot onderhoud een afspraak in één van onze vestigingen.

Contacteer ons voor meer informatie